Voorbereiding - Reisverslag uit Zeijen, Nederland van Roy Hermans - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Zeijen, Nederland van Roy Hermans - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Roy Hermans

Blijf op de hoogte en volg Roy

09 Februari 2016 | Nederland, Zeijen

Dag dag allemaal,

Bij voorbaatdtd alvast even een headsup dat ik typ met spellllingsfouten! Ben een beetje lesdyctisch dus daar moeten jullie maar door heen lezen.

Vandaag stond ik het teken om al het laatste voor te bereiden. Afgelopen vrijdag was het uitzwaaifeest en zondag al mijn spullen verhuist van Groningen naar mijn ouders, maar ik kon het niet laten om nog even te chillen met mijn buddy Koen (voor 5 jaar in 1 huis met elkaar, was echt super gezellig. KOEN bedankt!!! :D, dus dit hebben we even goed in stijl afgesloten met een avond vol zombies killen), dus sliep ik daarna op de bank (niet de eerste keer dat ik daar in slaap viel, maar dit keer was het toch echt de bedoeling). Maandag moest ik nog naar school (voor een niet-zo-boeiend halfuurtje), naar het Ziekenhuis in Emmen voor een sollicitatiegesprek (voor in september) en weer naar school voor een intervisieles... En om half 5 smiddags kreeg in een telefoontje dat ik een stageplek heb in Emmen, waar ik echt laaiend enthousiast over ben, want het is niet alleen een ziekenhuisstage, maar ook een revalidatiekant heeft. Nu wilde ik in 1 van beide, maar deze combi is echt top!

Mijn koffer was al een paar week terug voor een groot gedeelte gepakt, alleen dit heb ik zondag ochtend ook nog maar even gedaan, om dit dinsdag nog maar even af te ronden met een paar sportschoenen en een jasje (weet niet of ik dit laatste wel ga gebruiken met temperaturen van 30 graden, ag we zien het wel). Bij paps en mams nog even de laatste dingen regelen, waar ik mijn mama heel erg dankbaar voor ben dat ze aan zoveel denkt waar mijn brein alweer 46x is afgeleid of ik nooit aan dingen gedacht zou hebben.

Nu net een WBJ.nu aangemaakt en in de middelofnowaar genaamd Zeijen (dat is een klein gehucht boven Assen), maar zeker wel gezellig met me reismaatje en familie. Net nog even ingecheckt zodat Chandra en ik elkaar nog kunnen plagen voor 9 uur lang (en ze kan toch niet tegen kietelen, dus voor je het weet ligt ze zo in het gangpad, muhahahaha).

Morgen is de dag dat we weg gaan, om 4 uur opstaan en om 5 uur de auto in, maar zolangzamerhand ben ik nog wel aan het twijfelen of ik nog voor 4 uur ga slapen en dan gebroken te zijn of dat ik gewoon kijk of ik een nachtje doorhaal. We zullen het iig (=in ieder geval) zien en meemaken. om 10.20 vliegen we naar Paramaribooooooooo.

Ik wil alle vrienden en familie bedanken voor de steun en de lieve woorden in de voorbereidingen op deze reis! En voor mensen die zenuwachtig worden, waar ik nog geen last van heb omdat ik het me nog steeds niet besef. Het voelt nog allemaal heel onwerkelijk voor mij! Daarom is het afscheid nemen nog niet heel moeilijk voor mij, omdat ik echt nog meer in een relaxtstand zit en vanuit de drukke schoolvibe kom. Maar dat zal vast nog wel een keer landen.

Ik ga proberen om regelmatig mijn WBJ.nu bij te houden, maar ik kan nog niks beloven.

Dikke Tuuut van mij!


PS: willen jullie een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal gepost wordt? laat het mij even weten, dan voeg ik je mailadres toe!

  • 10 Februari 2016 - 09:12

    Annet:

    Lieverd een hele goede reis toegewenst en maak het er beste van. Ik leef met je mee. dikke kus, mamsi

  • 10 Februari 2016 - 10:09

    Leonie:

    Broertje!! Super leuk dat jij nu ook een waarbenjij.nu hebt aangemaakt :-) Ik ga je zeker volgen!
    Je zult nu al wel in het vliegtuig zitten; Ready to take off!! Spannend!! Hele goede reis en maak er een onvergetelijke tijd van!!! We skypen!
    Dikke kus!

  • 10 Februari 2016 - 18:24

    Marjan:

    Hallo Roy en natuurlijk ook Chandra. Jullie zullen er nu wel bijna zijn na de lange vlucht over de oceaan. Goede daling en zet ém op he in Suriname!

  • 10 Februari 2016 - 20:36

    Jos:

    Top, je bent inmidddels geland maar geldt dat ook voor het besef dat je nu in Suriname zit? Wordt nu echt wel tijd hoor. We wachtem je verslagen af en houden contact, uiteraard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeijen

Suriname en verder....

Een verre reis enzo...

Recente Reisverslagen:

24 September 2016

Trips in SU part 2

24 Augustus 2016

Trips in SU part 1

05 Juli 2016

Godo

28 Mei 2016

Curaçao

21 Mei 2016

Aruba
Roy

Op reis naar Suriname en verder...

Actief sinds 09 Feb. 2016
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 13886

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 25 Augustus 2016

Suriname en verder....

Landen bezocht: